Navrhuju e-shopy, weby a appky.
Navrhuji a zlepšuji efektivitu e-shopů, webů a aplikací tak, aby byly uživatelsky přívětivější, více konverzní a logicky více vydělávaly.
Spojuji design s daty, výzkumy a studiemi – mám rád, když je každé rozhodnutí podloženo daty a ne dojmy. Pomohu vám vytvořit uživatelsky a obchodně úspěšné digitální produkty.
SCROLLUJTE DÁL, JEŠTĚ NENÍ KONEC :-)
Proč se mnou?
Můj výsledek vyjadřuji číslem – zvýšení konverze, obratu či počtu uživatelů, úspěch je tak jasně definován.
Řídím se daty, výzkumy a psychologickými studiemi, které promítám do řešení problému, vyhýbám se dojmologii.
Mám za sebou více jak 6 let zkušeností, kdy jsem realizoval nespočet projektů, od brandových e-shopů po rezervační systém golfového hřiště či analytickou aplikaci.
Mám přesah do grafického designu a copywritingu.
Spolupracuji s experty v oblastech, které jsou pro mě neznámou, typicky programování, SEO, marketing či právo.
Preferuji dlouhodobou spolupráci, která nás oba posune. :-)
Mám vlastní e-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku, kde se neustále učím a testuji, jak zvýšit konverzi a poskytnout skvělý uživatelský zážitek.
Abych své znalosti ověřil, prošel jsem certifikací společnosti Shopify, jejichž řešení využívám i pro své klienty.
+
01
Uživatel first
Weby stavím především pro vaše uživatele, nikoliv pro sebe.
02
Kontrolní seznamy
Mám vytvořené checklisty, kde kontroluji desítky položek.
03
Data před dojmy
Nemám patent na pravdu, řídím se dle dat a UX výzkumů.
04
Otevřená hlava
Kontinuálně se vzdělávám/školím, abych byl stále relevantní.
Baymard Institute
Member
130 000 hodin UX výzkumu
monitoring top US & EU e-shopů
Nielsen Norman Group
Learner
leader v oblasti UX výzkumu
extenzivní výzkumná databáze
IxDF
Member
držitel několika certifikátů
mentoring od špiček z oboru
GoodUI
GoodUI
Learner
UX vzorce a A/B testing
monitoring globálních hráčů
Realizované projekty
Víte, jak jsem psal výše o cestě k úspěchu? S některými jsme se na ni vydali a vznikly tak skvělé projekty. Byla by škoda se na ně nepodívat!
PURE ONLINE
Výkonný web pro výkonnostní agenturu
Jak se v moři marketingových agentur tvoří web, který odlišuje? Přesně takový úkol přede mě postavila parta z Pure Online.
KEYWORD EATER
SEO v propojení s obchodními daty
Svěží, netradiční SEO aplikace, která staví na propojení obchodních a SEO dat s cílem získat nákladově efektivní poznatky v oblasti digitálního marketingu.
03
Reference
Vážím si každé spolupráce a toho, co jsme společně dokázali vytvořit. A taky za příležitost!
Filip je člověk, který nikdy nezůstane stát. Proto nezůstal pouze u designu, ale zapojil do své práce analytiku, která společně s optimalizací konverze zajistí, že váš web nebo aplikace nebude pouze hezká, ale vydělá vám peníze.
Takže pokud ještě váháte, zda s Filipem spolupracovat, neváhejte dlouho. Mohlo by se vám stát, že bude mít kapacity plné na rok dopředu.
Martin Pichlík
CEO @ Pure Online
Filip nám navrhnul design aplikace, který je bez jakékoliv skromnosti na mezinárodní úrovni. Jeho kreativita, dovednosti a pozornost k detailům jsou vynikající. Jsem nesmírně rád, že jsme se potkali, jelikož společně jsme dokázali vytvořit uživatelsky přívětivou a zároveň designovou aplikaci.
Dušan Salay
CTO @ Keyword Eater
Kdykoliv náš tým potřebuje UXového mága, obracíme se ihned na Filipa. Vždy vyčaruje ten nejlepší design.
Zvládne vše, od uživatelských rozhovorů, přes informační architekturu, wireframy, až po průběžnou optimalizaci. Filip je opravdový digitální kouzelník!
Lukáš Frána
Jednatel @ NUMOTEQ