e-shop
Návrh (+ výroba) e-shopu, který sám prodává
Pomohu vám převést vaše podnikání do on-line světa. Mám zkušenost s vlastním e-shopem a vím, co je marže.
SCROLLUJTE DÁL, JEŠTĚ NENÍ KONEC :-)
OTÁZKA NA ÚVOD
Jste v této situaci?
Máte produkt a teď už to jen prodat. Potřebujete osvědčené řešení, se kterým budete růst, má skvělou konverzi a použitelnost? Které napojíte na nejrůznější fakturační a skladové systémy?
Pak si budeme rozumět! Postavím s vámi váš e-shop na platformě Shopify, nejrychleji rostoucí e-commerce platformě. Jo… a mám na to certifikaci. :-)
Proč se mnou?
Výběr činíte vy. Je tu ale několik věcí, díky kterým vám pomohu dostat váš projekt do zdárného konce.
Mám vlastní e-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku, kde se neustále učím a testuji, jak zvýšit konverzi a poskytnout skvělý uživatelský zážitek.
Abych své znalosti ověřil, prošel jsem certifikací společnosti Shopify, jejichž řešení využívám i pro své klienty.
+
01
Uživatel first
E-shopy stavím především pro vaše uživatele a s maximální konverzí.
02
Kontrolní seznamy
Mám vytvořené checklisty, kde kontroluji desítky položek.
03
Data před dojmy
Nemám patent na pravdu, řídím se dle dat a UX výzkumů.
04
Otevřená hlava
Kontinuálně se vzdělávám/školím, abych byl stále relevantní.
Baymard Institute
Member
130 000 hodin UX výzkumu
monitoring top US & EU e-shopů
Nielsen Norman Group
Learner
leader v oblasti UX výzkumu
extenzivní výzkumná databáze
IxDF
Member
držitel několika certifikátů
mentoring od špiček z oboru
GoodUI
GoodUI
Learner
UX vzorce a A/B testing
monitoring globálních hráčů
Co získám kvalitním UX?
1
Zvýšení konverze
Kvalitní UX mění návštěvníky na spokojené zákazníky, což vede ke zvýšení prodeje, zvýšení konverze a průměrné hodnoty nákupu.
2
Retence stávajících zákazníků
Skvělá uživatelská zkušenost udrží vaše stávající zákazníky, z těch nových udělá vracející se a posílí jejich loajalitu k vaší značce.
3
Zlepšení použitelnosti a přístupnosti
Promyšlené UX vede k tomu, že uživatelé najdou vše na první dobrou, umí se na vašem e-shopu orientovat a s větší pravděpodobností dokončí nákup vašeho produktu.
4
Optimalizace času a nákladů na vývoj
Investice do UX předem snižuje náklady na následný vývoj a opravy, čímž se zrychluje celý proces vývoje.
Co mám za sebou?
Mám už něco za sebou. Mohl jsem se podílet na super projektech, bude mezi nimi i ten váš?
PURE ONLINE
Výkonný web pro výkonnostní agenturu
Jak se v moři marketingových agentur tvoří web, který odlišuje? Přesně takový úkol přede mě postavila parta z Pure Online.
KEYWORD EATER
SEO v propojení s obchodními daty
Svěží, netradiční SEO aplikace, která staví na propojení obchodních a SEO dat s cílem získat nákladově efektivní poznatky v oblasti digitálního marketingu.
KLIENTŮ
20+
let zkušeností
6+
průměrná konverze
5.5 %
Jak to bude probíhat?
1
Obchodní cíle a požadavky
Definuji, co je cílem e-shopu, jaké metriky budeme sledovat a jeho dlouhodobý horizont. Z pohledu byznysu, IT a designu.
2
UX analýza
Provedu analýzu konkurence, připravím scénáře, story-boardy a jiné mapy. Zkrátka musíme mít pevný základ projektu. Na základě toho pak připravím projektový plán.
3
UX výzkum
Vaši uživatelé jsou vše. Potřebujeme zjistit, jaké mají nákupní chování a co očekávají. Budu v kontaktu s vašimi uživateli a vytvořím jednotlivé persony/typické uživatele.
4
Informační architektura
Na základě provedených analýz navrhnu architekturu webu tak, aby se na něm uživatelé neztráceli a intuitivně našli přesně to, co hledají.
5
Wireframes
Navrhnu strukturu webu včetně textu jednotlivých stránek v drátěném modelu. Samozřejmě i pro mobil.
6
Prototyp a testování
Z jednotlivých wireframes vytvořím klikatelný prototyp, která otestuji s uživateli. Zjistím tak, kde jsme se trefili a co je ještě potřeba upravit. Strukturu, posloupnost nebo texty.
7
Vizuální stránka
Vytvořím moodboard (nástěnku), kam hodím inspirativní e-shopy a grafiku. Ať již se jedná o cokoliv. Na základě toho a jednotlivých drátěných modelů pak připraví vizuální podobu webu.
8
Výroba e-shopu
Následně se pustím do výroby e-shopu. Pokud je potřeba, mám po ruce ostřílené programátory, za které dám ruku do ohně. Samozřejmě e-shop napojíme na platební brány, fakturaci a jiné systémy.
8
Spuštění
Před samotným spuštěním udělám výstupní kontrolu e-shopu. Po spuštění pomůžu s průběžnou optimalizací a A/B testováním webu.
Reference
Vážím si každé spolupráce a toho, co jsme společně dokázali vytvořit. A taky za příležitost!
Filip je člověk, který nikdy nezůstane stát. Proto nezůstal pouze u designu, ale zapojil do své práce analytiku, která společně s optimalizací konverze zajistí, že váš web nebo aplikace nebude pouze hezká, ale vydělá vám peníze.
Takže pokud ještě váháte, zda s Filipem spolupracovat, neváhejte dlouho. Mohlo by se vám stát, že bude mít kapacity plné na rok dopředu.
Martin Pichlík
CEO @ Pure Online
Filip nám navrhnul design aplikace, který je bez jakékoliv skromnosti na mezinárodní úrovni. Jeho kreativita, dovednosti a pozornost k detailům jsou vynikající. Jsem nesmírně rád, že jsme se potkali, jelikož společně jsme dokázali vytvořit uživatelsky přívětivou a zároveň designovou aplikaci.
Dušan Salay
CTO @ Keyword Eater
Kdykoliv náš tým potřebuje UXového mága, obracíme se ihned na Filipa. Vždy vyčaruje ten nejlepší design.
Zvládne vše, od uživatelských rozhovorů, přes informační architekturu, wireframy, až po průběžnou optimalizaci. Filip je opravdový digitální kouzelník!
Lukáš Frána
Jednatel @ NUMOTEQ