e-shop

Návrh (+ výroba) e-shopu, který sám prodává

Pomohu vám převést vaše podnikání do on-line světa. Mám zkušenost s vlastním e-shopem a vím, co je marže.

SCROLLUJTE DÁL, JEŠTĚ NENÍ KONEC :-)

OTÁZKA NA ÚVOD

Jste v této situaci?

Máte produkt a teď už to jen prodat. Potřebujete osvědčené řešení, se kterým budete růst, má skvělou konverzi a použitelnost? Které napojíte na nejrůznější fakturační a skladové systémy?


Pak si budeme rozumět! Postavím s vámi váš e-shop na platformě Shopify, nejrychleji rostoucí e-commerce platformě. Jo… a mám na to certifikaci. :-)

Proč se mnou?

Výběr činíte vy. Je tu ale několik věcí, díky kterým vám pomohu dostat váš projekt do zdárného konce.

Mám vlastní e-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku, kde se neustále učím a testuji, jak zvýšit konverzi a poskytnout skvělý uživatelský zážitek.


Abych své znalosti ověřil, prošel jsem certifikací společnosti Shopify, jejichž řešení využívám i pro své klienty.

+

01

Uživatel first

E-shopy stavím především pro vaše uživatele a s maximální konverzí.

02

Kontrolní seznamy

Mám vytvořené checklisty, kde kontroluji desítky položek.

03

Data před dojmy

Nemám patent na pravdu, řídím se dle dat a UX výzkumů.

04

Otevřená hlava

Kontinuálně se vzdělávám/školím, abych byl stále relevantní.

Baymard Institute

Member

  • 130 000 hodin UX výzkumu

  • monitoring top US & EU e-shopů

Nielsen Norman Group

Learner

  • leader v oblasti UX výzkumu

  • extenzivní výzkumná databáze

IxDF

Member

  • držitel několika certifikátů

  • mentoring od špiček z oboru

GoodUI

GoodUI

Learner

  • UX vzorce a A/B testing

  • monitoring globálních hráčů

Co získám kvalitním UX?

1

Zvýšení konverze

Kvalitní UX mění návštěvníky na spokojené zákazníky, což vede ke zvýšení prodeje, zvýšení konverze a průměrné hodnoty nákupu.

2

Retence stávajících zákazníků

Skvělá uživatelská zkušenost udrží vaše stávající zákazníky, z těch nových udělá vracející se a posílí jejich loajalitu k vaší značce.

3

Zlepšení použitelnosti a přístupnosti

Promyšlené UX vede k tomu, že uživatelé najdou vše na první dobrou, umí se na vašem e-shopu orientovat a s větší pravděpodobností dokončí nákup vašeho produktu.

4

Optimalizace času a nákladů na vývoj

Investice do UX předem snižuje náklady na následný vývoj a opravy, čímž se zrychluje celý proces vývoje.

Mám už něco za sebou. Mohl jsem se podílet na super projektech, bude mezi nimi i ten váš?

Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.

PURE ONLINE

Výkonný web pro výkonnostní agenturu

Jak se v moři marketingových agentur tvoří web, který odlišuje? Přesně takový úkol přede mě postavila parta z Pure Online.

Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.
Cover image of case study.

KEYWORD EATER

SEO v propojení s obchodními daty

Svěží, netradiční SEO aplikace, která staví na propojení obchodních a SEO dat s cílem získat nákladově efektivní poznatky v oblasti digitálního marketingu.

KLIENTŮ

20+

let zkušeností

6+

průměrná konverze

5.5 %

Jak to bude probíhat?

1

Obchodní cíle a požadavky

Definuji, co je cílem e-shopu, jaké metriky budeme sledovat a jeho dlouhodobý horizont. Z pohledu byznysu, IT a designu.

2

UX analýza

Provedu analýzu konkurence, připravím scénáře, story-boardy a jiné mapy. Zkrátka musíme mít pevný základ projektu. Na základě toho pak připravím projektový plán.

3

UX výzkum

Vaši uživatelé jsou vše. Potřebujeme zjistit, jaké mají nákupní chování a co očekávají. Budu v kontaktu s vašimi uživateli a vytvořím jednotlivé persony/typické uživatele.

4

Informační architektura

Na základě provedených analýz navrhnu architekturu webu tak, aby se na něm uživatelé neztráceli a intuitivně našli přesně to, co hledají.

5

Wireframes

Navrhnu strukturu webu včetně textu jednotlivých stránek v drátěném modelu. Samozřejmě i pro mobil.

6

Prototyp a testování

Z jednotlivých wireframes vytvořím klikatelný prototyp, která otestuji s uživateli. Zjistím tak, kde jsme se trefili a co je ještě potřeba upravit. Strukturu, posloupnost nebo texty.

7

Vizuální stránka

Vytvořím moodboard (nástěnku), kam hodím inspirativní e-shopy a grafiku. Ať již se jedná o cokoliv. Na základě toho a jednotlivých drátěných modelů pak připraví vizuální podobu webu.

8

Výroba e-shopu

Následně se pustím do výroby e-shopu. Pokud je potřeba, mám po ruce ostřílené programátory, za které dám ruku do ohně. Samozřejmě e-shop napojíme na platební brány, fakturaci a jiné systémy.

8

Spuštění

Před samotným spuštěním udělám výstupní kontrolu e-shopu. Po spuštění pomůžu s průběžnou optimalizací a A/B testováním webu.

Reference

Vážím si každé spolupráce a toho, co jsme společně dokázali vytvořit. A taky za příležitost!

Filip je člověk, který nikdy nezůstane stát. Proto nezůstal pouze u designu, ale zapojil do své práce analytiku, která společně s optimalizací konverze zajistí, že váš web nebo aplikace nebude pouze hezká, ale vydělá vám peníze.


Takže pokud ještě váháte, zda s Filipem spolupracovat, neváhejte dlouho. Mohlo by se vám stát, že bude mít kapacity plné na rok dopředu.

Martin Pichlík

Filip nám navrhnul design aplikace, který je bez jakékoliv skromnosti na mezinárodní úrovni. Jeho kreativita, dovednosti a pozornost k detailům jsou vynikající. Jsem nesmírně rád, že jsme se potkali, jelikož společně jsme dokázali vytvořit uživatelsky přívětivou a zároveň designovou aplikaci.

Dušan Salay

Kdykoliv náš tým potřebuje UXového mága, obracíme se ihned na Filipa. Vždy vyčaruje ten nejlepší design.


Zvládne vše, od uživatelských rozhovorů, přes informační architekturu, wireframy, až po průběžnou optimalizaci. Filip je opravdový digitální kouzelník!

Lukáš Frána

Jednatel @ NUMOTEQ

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.