vstupní stránky

Návrh a optimalizace vstupních stránek

Zákazník se k vám na web dostal, teď je potřeba vyladit navazující stránky. Navrhnu strukturu, texty a design tak, aby to vydělávalo a bylo hezké.

SCROLLUJTE DÁL, JEŠTĚ NENÍ KONEC :-)

OTÁZKA NA ÚVOD

Jste v této situaci?

Povedlo se, reklamou jste dostali návštěvníka k vám, ale nenakoupil. Pravděpodobně stránka nesplnila jeho očekávání které měl, když klikal na vaši reklamu. Je načase optimalizovat vstupní stránky.


Každá reklama potřebuje svoji vstupní stránku, tedy stránku, co vidí uživatel po kliknutí na reklamu. A to jako po stránce designu, tak i textu. Navrhnu strukturu, design a texty tak, aby to vydělávalo a bylo to hezké.

Proč se mnou?

Výběr činíte vy. Je tu ale několik věcí, díky kterým vám pomohu dostat váš projekt do zdárného konce.

Mám vlastní e-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku, kde se neustále učím a testuji, jak zvýšit konverzi a poskytnout skvělý uživatelský zážitek.


Abych své znalosti ověřil, prošel jsem certifikací společnosti Shopify, jejichž řešení využívám i pro své klienty.

+

01

Uživatel first

E-shopy stavím především pro vaše uživatele a s maximální konverzí.

02

Kontrolní seznamy

Mám vytvořené checklisty, kde kontroluji desítky položek.

03

Data před dojmy

Nemám patent na pravdu, řídím se dle dat a UX výzkumů.

04

Otevřená hlava

Kontinuálně se vzdělávám/školím, abych byl stále relevantní.

Baymard Institute

Member

  • 130 000 hodin UX výzkumu

  • monitoring top US & EU e-shopů

Nielsen Norman Group

Learner

  • leader v oblasti UX výzkumu

  • extenzivní výzkumná databáze

IxDF

Member

  • držitel několika certifikátů

  • mentoring od špiček z oboru

GoodUI

GoodUI

Learner

  • UX vzorce a A/B testing

  • monitoring globálních hráčů

KLIENTŮ

20+

20+

20+

let zkušeností

6+

6+

6+

průměrná konverze

5.5 %

5.5 %

5.5 %

Jak to bude probíhat?

1

Obchodní cíle a porozumění

Na začátku si spolu řekneme, co je pro vás důležité, jaké položky vám vydělávají a jak by podle vás měl vypadat úspěšný projekt.

2

Webová analytika

Zkontroluji nastavené měření a data, podívám se a zanalyzuji současné chování uživatelů na webu, budeme tak mít odrazový můstek.

3

Definice problému

Po webové analytice začnu s výzkumem - rozhovory, obavy a cíle uživatelů, definuji jejich typické cesty a mrkneme i na konkurenci.

4

Analýza prvního dojmu

Vaši stránku ukážu uživatelům na 5 sekund a pak se jich budu ptát na první dojem a mnoho dalších informací, které výzkum posunou.

5

Architektura stránky

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, které vidět potřebuje.

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, kte

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, které vidět potřebuje.

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, které vidět potřebuje.

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, které vidět potřebuje.

Stránka musí dávat smysl a prodávat za vás, i když spíte. Vše by mělo navazovat tak, aby uživatel v dané situaci viděl jen ty informace, které vidět potřebuje.

6

Social proofing

Budeme zvyšovat důvěryhodnost stránky: použijeme vše od recenzí a ohlasů zákazníků až po loga partnerů, certifikace, doporučení apod.

7

Texty nad zlato

Texty musí být efektivní a prodejní. S něčím jsem schopen vám pomoci já, tam kde nestačím, mám po ruce skvělé copywritery.

8

Od reklamy k akci

Definuji sales funnel a zoptimalizuju krok po kroku průběh akvizice zákazníka. Od shlédnutí reklamy po finální akci.

8

A/B testování

Nedokážu předpovídat budoucnost. Takže budu stránku průběžně zlepšovat a zkoušet varianty tak, abych ji dostal do optimální kondice.

03

Reference

Vážím si každé spolupráce a toho, co jsme společně dokázali vytvořit. A taky za příležitost!

Filip je člověk, který nikdy nezůstane stát. Proto nezůstal pouze u designu, ale zapojil do své práce analytiku, která společně s optimalizací konverze zajistí, že váš web nebo aplikace nebude pouze hezká, ale vydělá vám peníze.


Takže pokud ještě váháte, zda s Filipem spolupracovat, neváhejte dlouho. Mohlo by se vám stát, že bude mít kapacity plné na rok dopředu.

Martin Pichlík

Filip nám navrhnul design aplikace, který je bez jakékoliv skromnosti na mezinárodní úrovni. Jeho kreativita, dovednosti a pozornost k detailům jsou vynikající. Jsem nesmírně rád, že jsme se potkali, jelikož společně jsme dokázali vytvořit uživatelsky přívětivou a zároveň designovou aplikaci.

Dušan Salay

Kdykoliv náš tým potřebuje UXového mága, obracíme se ihned na Filipa. Vždy vyčaruje ten nejlepší design.


Zvládne vše, od uživatelských rozhovorů, přes informační architekturu, wireframy, až po průběžnou optimalizaci. Filip je opravdový digitální kouzelník!

Lukáš Frána

Jednatel @ NUMOTEQ

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.

Krátký telefonát pro vás,
velký skok pro web.

Copyright © 2023 Filip Lanči. Všechna práva vyhrazena.