vstupní stránky
Návrh a optimalizace vstupních stránek
Zákazník se k vám na web dostal, teď je potřeba vyladit navazující stránky. Navrhnu strukturu, texty a design tak, aby to vydělávalo a bylo hezké.
SCROLLUJTE DÁL, JEŠTĚ NENÍ KONEC :-)
OTÁZKA NA ÚVOD
Jste v této situaci?
Povedlo se, reklamou jste dostali návštěvníka k vám, ale nenakoupil. Pravděpodobně stránka nesplnila jeho očekávání které měl, když klikal na vaši reklamu. Je načase optimalizovat vstupní stránky.
Každá reklama potřebuje svoji vstupní stránku, tedy stránku, co vidí uživatel po kliknutí na reklamu. A to jako po stránce designu, tak i textu. Navrhnu strukturu, design a texty tak, aby to vydělávalo a bylo to hezké.
Proč se mnou?
Výběr činíte vy. Je tu ale několik věcí, díky kterým vám pomohu dostat váš projekt do zdárného konce.
Mám vlastní e-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku, kde se neustále učím a testuji, jak zvýšit konverzi a poskytnout skvělý uživatelský zážitek.
Abych své znalosti ověřil, prošel jsem certifikací společnosti Shopify, jejichž řešení využívám i pro své klienty.
+
01
Uživatel first
E-shopy stavím především pro vaše uživatele a s maximální konverzí.
02
Kontrolní seznamy
Mám vytvořené checklisty, kde kontroluji desítky položek.
03
Data před dojmy
Nemám patent na pravdu, řídím se dle dat a UX výzkumů.
04
Otevřená hlava
Kontinuálně se vzdělávám/školím, abych byl stále relevantní.
Baymard Institute
Member
130 000 hodin UX výzkumu
monitoring top US & EU e-shopů
Nielsen Norman Group
Learner
leader v oblasti UX výzkumu
extenzivní výzkumná databáze
IxDF
Member
držitel několika certifikátů
mentoring od špiček z oboru
GoodUI
GoodUI
Learner
UX vzorce a A/B testing
monitoring globálních hráčů
KLIENTŮ
let zkušeností
průměrná konverze
Jak to bude probíhat?
1
Obchodní cíle a porozumění
Na začátku si spolu řekneme, co je pro vás důležité, jaké položky vám vydělávají a jak by podle vás měl vypadat úspěšný projekt.
2
Webová analytika
Zkontroluji nastavené měření a data, podívám se a zanalyzuji současné chování uživatelů na webu, budeme tak mít odrazový můstek.
3
Definice problému
Po webové analytice začnu s výzkumem - rozhovory, obavy a cíle uživatelů, definuji jejich typické cesty a mrkneme i na konkurenci.
4
Analýza prvního dojmu
Vaši stránku ukážu uživatelům na 5 sekund a pak se jich budu ptát na první dojem a mnoho dalších informací, které výzkum posunou.
5
Architektura stránky
6
Social proofing
Budeme zvyšovat důvěryhodnost stránky: použijeme vše od recenzí a ohlasů zákazníků až po loga partnerů, certifikace, doporučení apod.
7
Texty nad zlato
Texty musí být efektivní a prodejní. S něčím jsem schopen vám pomoci já, tam kde nestačím, mám po ruce skvělé copywritery.
8
Od reklamy k akci
Definuji sales funnel a zoptimalizuju krok po kroku průběh akvizice zákazníka. Od shlédnutí reklamy po finální akci.
8
A/B testování
Nedokážu předpovídat budoucnost. Takže budu stránku průběžně zlepšovat a zkoušet varianty tak, abych ji dostal do optimální kondice.
03
Reference
Vážím si každé spolupráce a toho, co jsme společně dokázali vytvořit. A taky za příležitost!
Filip je člověk, který nikdy nezůstane stát. Proto nezůstal pouze u designu, ale zapojil do své práce analytiku, která společně s optimalizací konverze zajistí, že váš web nebo aplikace nebude pouze hezká, ale vydělá vám peníze.
Takže pokud ještě váháte, zda s Filipem spolupracovat, neváhejte dlouho. Mohlo by se vám stát, že bude mít kapacity plné na rok dopředu.
Martin Pichlík
CEO @ Pure Online
Filip nám navrhnul design aplikace, který je bez jakékoliv skromnosti na mezinárodní úrovni. Jeho kreativita, dovednosti a pozornost k detailům jsou vynikající. Jsem nesmírně rád, že jsme se potkali, jelikož společně jsme dokázali vytvořit uživatelsky přívětivou a zároveň designovou aplikaci.
Dušan Salay
CTO @ Keyword Eater
Kdykoliv náš tým potřebuje UXového mága, obracíme se ihned na Filipa. Vždy vyčaruje ten nejlepší design.
Zvládne vše, od uživatelských rozhovorů, přes informační architekturu, wireframy, až po průběžnou optimalizaci. Filip je opravdový digitální kouzelník!
Lukáš Frána
Jednatel @ NUMOTEQ